SVART OG HVITT

Categories Mote og Hudpleie

Svart og hvitt mote

Jeg elsker kombinasjon av svart og hvitt. Dersom du tviler på hva du skal ha på deg så er det å velge hvitt overdel og svart underdel alltid perfekt. Det kan virke litt kjedelig, og derfor er det lurt å tilføye noe kule detaljer- sko, vesker eller smykker.
Svart og hvitt mote
Svart og hvitt mote
Svart og hvitt mote
Her stylet jeg en helt vanlig seledress i kordfløyel (som er aktuell i denne sesongen) med romantisk bluse i hvitt. Jeg brukte kule boots for å skape litt kulere stil.

Hva synes dere om stylingen? 

signature lena
8 kommentarer

8 thoughts on “SVART OG HVITT

  1. Du ser aldeles smashing ut som alltid ♥ For meg ville det seleskjørtet blitt i korteste laget 😉 Men ellers var det flott ja. Jeg bruker sjelden svart eller hvitt faktisk, men det er en safe kombinasjon om man ikke helt klarer å bestemme seg 🙂

    1. jeg skulle ønske det var litt lengre og, ja, kanskje knelangt kunne vært fint. Men det går med tykke strømpebukser også. Takk for fine ord

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.