Slik ble jeg til ei Tastaturheks

Categories Blogg
tastaturheks
En fin lørdagsmorgen satt jeg og koset meg med deilig te og en tilsynelatende hyggelig prat med en ny beiler fra Tinder. Samtalen gikk skjeis og fyren visste seg å være en patriarkalsk dust, så jeg ønsket han lykke til og logget av.
Om en stund kom det masse dritt fra han på messenger. Som forventet.
Der kalte han meg for en “tastaturheks”. Det må være noe han fant på for å ydmyke og såre meg. Men jeg lo bare og sendte screenshoot til min bestevenninne,
Lena, sorry, men dette er SÅ DEG! – svarte hun umiddelbart,
Jeg tenkte litt. Hmm, ja faktisk, navnet passet meg perfekt. Jeg kjedet meg litt med den uperfekt perfekte LenaLykke og lenge ønsket meg noe mer krydret og dristig, noe som matchet meg. Dette her var jo en skikkelig gave!
Så jeg bestemte meg til å bli en heks, noe jeg koser meg med nå.
Er dere klare  til mine heksepåfunn?
XOXO  Tastaturheks
Foto: RÅ Foto
10 kommentarer

10 thoughts on “Slik ble jeg til ei Tastaturheks

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.