TI FORDELER VED Å VÆRE SAMMEN MED MEG

Categories Finne den rette
Denne artikkelen fortjener repost 🙂
Det er noe jeg mener enhver av oss burde gjøre- sette seg ned og skrive en liste med MINIMUM ti fordeler som en får ved å date oss/være sammen med oss. Uavhengig av sivil status. Det er en fin påminnelse.
Jeg dermed har vært flink og gjorde min lekse. Derfor her er mine minimum ti fordeler.
Jeg elsker å ta vare på meg selv
Dette gjelder ikke bare utseende, selv om jeg ser yngre ut og vil si jeg er attraktiv. Nei, jeg elsker å passe på kroppen min og helsa generelt. Dette er en klar fordel. Fordi at for det første vil du få en partner som ser bra ut, for det andre vil du nyte fordeler av en sunn livsstil, for den tredje er det greit med ei som synes helsa er viktig, for da passer hun på deg også.
Jeg har god utdannelse
En partner som er interessant og spennende og kan mye om diverse tema vil løfte deg opp mentalt. Det er gøy med ei som alltid har noe å snakke om og dele kunnskap med deg. Ikke sant?
I tillegg gir min god utdannelse muligheter for mange gode jobber med god lønn. Det er en klar fordel.
Jeg liker å lage mat
Jeg får stress om kjøleskapet mitt er tomt. Derfor kan du være sikker på at det er alltid noe å spise der. Det er koselig å prøve nye oppskrifter også, og få servert gode frokoster i helgene.
Jeg er økonomisk selvstendig
Nei, jeg trenger ikke oppholdstilltalse, jeg har egen bil, leilighet og god jobb. Dette er noe jeg er faktisk superstolt av som utlending. At jeg fikk etablere meg godt i et fremmed land helt uten hjelp fra foreldre eller kjæreste/ektemann.
Jeg har humoristisk sans
Jeg ler hver dag. Og jeg kan garantere min partner at han vil smile og le med meg hver eneste dag. Jeg blir sjeldent sur om man spøker med meg heller. Fordi at jeg kan godt le av meg selv. Det er viktig å ha mye latter og humor i hverdagen, det mener jeg. Da blir livet lettere på en måte.
Jeg har voksent barn
Barn i seg selv er ingen last eller problem, men jeg mener at det er klar fordel at jeg har voksent barn. Da har jeg såpass frihet og mulighet for å pleie forholdet med partneren min. Dette minsker også presset om felles barn på en måte, fordi jeg tross alt har et barn fra før (selv om alle her vet hvor mye jeg ønsket meg flere).
Jeg er emosjonelt uavhengig
Jeg liker ikke å klenge på mine partnere. Jeg har mitt eget liv med masse planer, tanker og hobby så mine partnere for mye tid å frihet til å dyrke egne hobbyer og interesser. Derfor tenker jeg det er en klar fordel.
Jeg er en optimist
Jeg er en evig optimist og prøver alltid finne ut av ting dersom noe går galt. Joda, jeg har også dager når jeg er trist, men for det meste er jeg ganske leken og har håp om at ting vil ordne seg til slutt.
Jeg har nesten ingen laster
Jeg drikker sjeldent, røyker ikke, spiser ikke sjokolade. Det er helt greit for meg å dra ut på byen uten å nyte alkohol. Dette betyr at pengene er spart og det er alltid noen som kjører.
Jeg er ryddig og elsker å ta oppvask
Jeg elsker å ta oppvask, elsker å rydde hjemme og bryr meg ikke hvilken vei dorullen henger. Skal jeg tilføye noe mer her?
Hva er dine ti punkter?
5 kommentarer

5 thoughts on “TI FORDELER VED Å VÆRE SAMMEN MED MEG

  1. Herregud, jeg tror faktisk jeg snarere må få lagt ut en liste med advarsler om hva som faktisk skjuler seg bak dette tilsynelatende velstriglede ytre *haha*
    – Men om det verken er noen kokk å skrive hjem om, og generelt en skam for husmorstanden de får, så kan de i det minste nyte godt av en ubehøvlet ‘guttastemning’ 24/7. – Det er i allefall noe *hahaha*

      1. Ja, jeg er nå iallefall ikke kjedelig, såpass vet jeg.. Men som partner for en mann i såkalt passende alder og sunne verdier, er- og blir jeg like velegnet som ei ildkule for en snøball *haha*. Det eneste som kan funke for begge parter, er rett og slett at han minimum må tilsvare en Petter Pilgaard til min ‘Vendela’ i alder, i tillegg til å ha en sånn der ‘black-sheep’/’bad-boy’ -vibe over seg.. 😛 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.