TIPS TIL OSS SOM JOBBER MYE MED DATA

Categories Blogg

Reklame | ivieyes.no

briller ivieyes
God dag, 

Jeg var veldig heldig som fikk kjempekult samarbeid. Det er blålysbriller fra ivieyes.no

Blålysbriller fåes uten styrke og beskytter mot blinking på skjermen. Det er perfekt for alle oss (inkludert oss bloggere) som jobber mye med data.

 

denne modellen heter Paris: den beskytter mot blinking fra skjerm, reduserer hodepine og forebygger migrene

brillene har elegant design og vekt på kun 17 g

 

 

ivieyes

 

ivieyes

 

 

Jeg testet brillene og bruker dem nå hver dag , både på jobb og hjemme når jeg jobber med bloggskriving

HER kan du bestille dine

Alle mine følgere får 20% rabatt med kode: LenaL20

Anbefales virkelig!

 

Se video om hvordan jeg pakker ut og prøver brillene på:

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “TIPS TIL OSS SOM JOBBER MYE MED DATA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.