TORSDAG🤎

Categories Hverdagen
frokost
decaf og kosetøfler er beste start på dagen <3

 

 

Hei og hai, her kommer det oppdatering fra meg.

 

Siden søndagen plages jeg med kink i ryggen. Jeg aner ikke hvordan dette skjedde egentlg: jeg stod på Normal på søndagen da vi hadde søndagsåpent her, så bøyde jeg meg bare ned for å hente noe, så sa det “klikk” og ryggen ble sykt vondt og jeg rygget ut fra butikken som Ringeren av Notre Damm. Dette var IKKE gøy. Derfor tok jeg nesten hele uke med ro. Ingen trening første tre dager, så lett yoga i dag. Så i dag var det første dagen jeg var litt bedre i ryggen.

 

 

frokost
min vakker frokost er høst inspirert

 

 

 

lenalykke
ingen dag uten skikkelig hudpleie

 

lenalykke
titt tei, elsker å skjemme meg selv bort

 

lenalykke
#ootd

 

lenalykke
koselig tur til Botaniske hage

 

 

frokost
litt kos på balkongen med beste bok jeg leste på lenge

 

 

lenalykke
så varm høst er bare kos, må det vare helt til desember

 

lenalykke
jeg er så heldig som fikk fikset meg så fin veranda

 

 

Dagen gikk kjempefint. Jeg spiste god frokost, leverte bilen på EU-kontroll, dro til Botaniske hage og koset meg med en liten tur og mange spennende serier på YouTube.

Jeg har det ganske fint om dagen, stresset gikk skikkelig ned, heldigvis og jeg begynner å lade batterier til den nye jobben. Satse på mer trening til helga og uken som kommer, siden det er utrolig viktig med tanke på ryggen som ikke ønsker å samarbeide alltid.

 

Hvordan går det med dere?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.