TURN-OFF PROFILBILDER

Categories Finne den rette
Nå har jeg kjørt undersøkelse blant single jenter i en stor Facebook gruppe med 20000 medlemmer, og her kommer det en liste med ting som kan skremme vekk potensielle dater fra Tinder profilen din. Dette gjelder gutter, så les og lær!
Here we go.
Bilde med andre
Det er veldig ukoselig å se på profilbildet til daten og gjette hvem han er. Spesielt om det er flere kompiser på bildet. Det kan også være slik at kompisen hans er mye finere, og da blir det skikkelig turn off. Ja, jeg må innrømme at jeg sveipet til høyre bare for å spørre nummeret til kompisen hans som var damn hot. Ikke gjør det gutta, ikke dum dere ut!
Når det gjelder bilder med dama som profilbilder så sier jenter at fyren må bli “ulovlig kjekke” for at de sveiper til høyre. Så om du er det, kjør på!
Bilde med alkohol
Alkohol på bilde eller full tryne er turn off. Altså veldig veldig turn off. Ikke gjør det. med mindre dere vil finne ei party jente. For meg virker røyk på samme måte: TURN OFF.
Bilde med synlige tatoveringer i ansiktet
Ifølge jentene jeg spurte får tattiser i ansiktet alle lysene blinke. Så dersom du har noen prøv å ta bilder som skjuler dem litt. Men aller best – ikke ta tattiser i ansiktet!
Solbriller på
Det er skikkelig turn off og unlikable garanti dersom man har solbriller på alle bilder på profilen.
Så gutter ikke vær dumme. Solbriller er sexy, men man vil gjerne se ansiktet ditt.
Bilder i bar overkrop
Selv om du har supertrent kropp og er en skikkelig hottis kan det være turn off. Velg heller klær som fremhever musklene dine uten å virke som om du er avkledd.
Jenter, er det flere ting jeg burde nevne her?
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.