Hva synes faren til barnet mitt om blogging, om alle historiene på bloggen min er sanne, hva jeg skal i sommer. Jeg svarer på ukens spørsmål!

Categories Blogg
ukens
Søndagen er her og jeg må si åpent at jeg koser meg masse. Akkurat nå ligger jeg faktisk i senga og skriver blogginnlegg til neste uke, samt svarer på alle spørsmål jeg har fått i dag.
Hva synes faren til barnet ditt om at du nevner han på bloggen og forteller om problemene hans?
Jeg vet ikke hva han synes egentlig da vi snakker sjeldent om bloggen. Vi har samarbeid rundt datteren vår, og jeg respekterer at han ønsker ikke å figurere på bloggen min. Alt annet jeg forteller om eller nevner her handler om mine erfaringer og opplevelser.
Er alle historiene fra gjestebloggerne på bloggen din ekte? 
Ja, de er helt ekte. I den forstand at jeg får dem fra ekte folk. Om de fant på noe eller ikke kan jeg ikke sjekke så velger å stole på vedkommende.
Hvor ofte reiser du til Russland?
Det blir ca annerhvert år. Jeg vet at det er ganske sjeldent, men vi snakker med familien vår så og si daglig ellers.
Skal du være hjemme i sommer?
Nå er vi så værsyke at vi begynte faktisk å se på noen reiser. Så jeg tror det blir ei uke ute et sted, men om det ikke går skal vi kose oss hjemme. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!
Det var det for i dag. Spør i vei på innboksen eller her, så svarer jeg neste søndag!
XOXO Tastaturheks

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.