UKENS ANTREKK: ELEGANT TRENCHCOAT

Categories Mote og Hudpleie

 

Her kommer det mitt motetips (det er lenge siden jeg blogget om mote) og ukens antrekk.

Dersom du ikke har trenchcoat i din garderobe enda, her er ditt tegn for å skaffe seg en. Dette er basisplagg som du kan bruke i mange år.

Velg gjerne trench som er litt lang og uten for mange detaljer. Jeg har to trenchcoats: en i mørkeblått og en i beige. En er over kne og en er lang.

Jeg personlig liker lang trench bedre og mørkeblått  og beige er basisfarger som vil passe alle. Jeg elsker beige fordi denne fargen er like unik som svart, men ikke så krass som svart og passer alle og kan kombineres med absolutt alt.

 

 

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “UKENS ANTREKK: ELEGANT TRENCHCOAT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.