3 TING FOR HELGA

Categories Hverdagen

 

God lørdag, nå er helg her

Jeg er i bedre form og skal lage meg en liten liste over ting jeg vil gjøre i helga. Det blir ikke så mye da jeg må spare på kreftene og lade batteriene mine , så her er mine planer:

feire fastelavn og spise boller

det er alltid koselig, veldig fin liten “høytid”

det er kjekt og ikke krever så mye

 

 

frokost

 

dra på shopping med ei venninne

det er ikke ofte jeg prioriterer tid med mine venninner, så jeg er overlykkelig at jeg var så flink i år så langt

 

masse hudpleie

jeg elsker hjemmespa, så jeg skal kose meg så mye med dette

gleder meg virkelig bare slappe av med ansiktsmaske og se på gode filmer

 

Hva er deres planer denne helga?

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “3 TING FOR HELGA

  1. Jeg skal gå meg en tur i finværet, dra på liten shopping, trenger ting til telefonen. Trene i morgen. Og møte en venninne 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.