VI ER NORGES LYKKELIGSTE

Categories Livet som det er

 

God kveld

I går fikk jeg øye på denne artikkelen og dette var så fint å lese.  Det viser seg at lykkeligste mennesker bor i Rogaland.

 

 

 

Dette er ikke rart. Jeg føler meg veldig lykkelig her. Jeg vet ikke hvorfor. Dette området har spesiell energi og jeg føler på den.

Noe med natur, folk og holdninger, jeg vet ikke. Jeg føler meg lykkelig i Stavanger. Hver gang jeg er der.

Dette er utrolig at det ikke gått over på 8 år, og været er ikke alltid toppers her, men dette ikke påvirker noe. Jeg elsker dette stedet!

Jeg tror bare at jeg har funnet mitt paradis på jord.

 

Har du et slik sted som gjør deg lykkelig?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “VI ER NORGES LYKKELIGSTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.