Min wishliste til høsten

Categories Blogg
høsten
Det er grått her og regnbyger hang over Klepp hele uken. Men jeg drømmer fortsatt om gull og varm høst og sitter derfor her med Pinterest og drømmer meg bort. Her er mine planer for høsten (bilder er fra Pinterest)
På wishlista mi til resten av høsten står det:
wishliste
Spicy Latte
Mhmmm…jeg gleder meg til Spicy Pumpkin latte fra Starbucks. Den kommer snart og jeg håper og tror at det blir noen deilige varme dager som kan gi meg mulighet å ta på varme genser og nyte latte ute i vakre Stavanger.
Høstshoot
Det er mange parker i Stavanger som skal stå i full høst prakt veldig snart. Så jeg gleder meg til å ta flotte fotoshooter i parkene. Elsker det!
høsten
Halloween
Jeg tenker at vi skal feire noe artig i år. Kanskje reise til Stavanger til venner. Fordi at ærlig talt det er drittkjedelig på Klepp og det er mange barn som blir snakket fra å feire Halloween på amerikansk vis. Vi ønsker gjerne å kle oss ut og dra på “knask eller knep”
Varme plagg
Jeg elsker skjerf og fluffy gensere. Kanskje blir det noe kjekke kjøp på meg. Jeg ønsker meg gjerne en fin og varm genser. I nydelig høstfarge.
wishliste
Bursdagsfeiring
Jeg er født på høsten og synes at alle beste ting skjer på høsten (hehe) inkludert meg- Gleder meg til å ferie i favorittbyen min. Dette året bestemte vi oss for å være i Stavanger og heller investere i ny garderobe løsningen. Derfor blir det spa, hudpleie og en deilig tur ut på meg.
Hva står på deres wishliste til høsten?

 

Klem fra Heksa deres,

signatur

2 kommentarer

2 thoughts on “Min wishliste til høsten

  1. Koselig ❤❤ høsten er så absolutt best for meg å, ihvertfall fra nå og fremover pga lille mini som kommer.. ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.