GDANSK RECAP: dag 2

Categories Reiser og opplevelser

 

Hei på dere <3

Andre dagen i Gdansk startet med utrolig flott frokost på Almond Hotell. Vi fikk deilig buffet med kaker og prosecco! Helt utrolig deilig start på dagen. Frokosten koster rundt 120 nok per person og det er ca 2-3 ganger billigere enn i Norge.

 

Så gikk turen til kjøpesenter og der har vi vært i 4 timer! Altså ikke helt frivillig, men fordi frøken ønsket å shoppe.

Jeg testet lavendel is og første gang i mitt liv KFC. Jeg synes dette var godt, men veldig sterkt for min smak.

Så gikk vi på restaurant som heter Goldwasser og er kjent med sine piroger og liquor med gull flakk. Jeg fikk smake Goldwasser og den smakte både søt og sterk. Som ekte kjærlighet.

Så ble det en lang tur i sentrum og mer is. Jeg fikk smake masse is, og dette var så utrolig koselig.

Kvelden ble avsluttet på spa på hotell. Dette var utrolig godt etter mange skritt i gatene.

Det kommer mer oppdatering om dagen 3 og 4 i neste innlegg.

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “GDANSK RECAP: dag 2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.