10 JULESANGER SOM GIR DEG JULEFØLELSE

Categories Hverdagen

jul

For dere som enda ikke kommet i julestemning anbefaler jeg å lagre denne lista, siden det er desidert beste måten å oppleve julestemning på. Sett på julesanger og la magien skje.
Her er min liste du bør laste ned. Disse sangene får meg alltid i julestemning, så prøv du også.
 Let it Snow! (Dean Martin)
– It`s the most wonderful time of the year (Andy Williams)
– Last Christmas (Wham!)
– Santa Baby (Eartha Kitt)
– Rocking around a christmas tree (Brenda Lee)
– All i want for christmas is you (Mariah Carey)
– White Christmas (Bing Crosby)
– Jingle Bells ( Kevin Macleod)
– Home for Christmas (Maria Mena)
– Driving home for Christmas ( Chris Rea)
Hvilken julesang er DIN favoritt?
signature lena

 

13 kommentarer

13 thoughts on “10 JULESANGER SOM GIR DEG JULEFØLELSE

  1. Alle disse er herlige julesanger som drar med julestemningen 🙂
    Jeg er veldig glad i de norske julesangene – og NORDNORSK JULESALME har blitt en av mine favoritter selv om det er mange mange herlige julesanger på både norsk og engelsk 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.