10 TING JEG ELSKER MED HØSTEN

Categories Hverdagen

høst

Jeg blir aldri lei å skrive om høst! Så vent flere artikler fra meg. Her kommer liste med mine favoritt ting ved høsten.
Frisk deilig kald luft
Luften blir så crispy, kaldt og veldig frisk. Det er deilig å gå en tur.
Masse farger
Naturen blir så fin med høstfarger! Det er beste tiden for å nyte naturen
Koselige plagg
Det er på tide å velge myke vide gensere og varme skjerf som er så koselige inntil kroppen
høst
Pumpkin Latte
Jeg elsker Starbucks og kaffe latte! Nå er det enda en til grunn for å kose seg ekstra!
Eplepai
Det er alltid godt med en velduftende eplepai med varm kakao eller te. Høsten er tiden for å kose seg med noe ekstra
Levende lys
Det er utrolig digg å sitte på veranda med pledd og levende lys. Gleder meg til flere fine kvelder
Kveldslys
Høstens kveldslys er bare magisk! Masse gule farger og magisk følelse
høst
Fårikål
Ja, jeg liker faktisk fårikål og synes det smaker veldig godt
Halloween
Jeg liker halloween kjempegodt og synes det er en veldig morsom tradisjon. Håper det blir mulighet for å feire i år
høst
Høstløv
Det er så gøy å gå i parken og plukke på fine høstblader, Man kan lage krans eller ta masse kreative bilder. Elsker det!
Hva liker dere med høsten?
signature lena

 

10 kommentarer

10 thoughts on “10 TING JEG ELSKER MED HØSTEN

  1. Høsten er min favoritt årstid. Luften er crisp og friisk, og fortsatt kan det være varme fine dager med sol. Fargene i naturen er så fin, fra grønt, gult, orange, rød og brun. Og alle nyanser av de. Koselig med en varm kopp te og ei god bok. Liker å høste fra naturen, sopp og bær, og bake mye godt av bær og frukt.

  2. Høsten har farger jeg liker godt, men det blir tidligere og tidligere mørkt og det er det jeg strever med mer for hvert år…
    På grunn av jeg bare jobber nattevakter da og høst og vinter jobber jeg MYE

  3. Som barn pleide jeg å bli lei meg når sommerferien og badeturene var slutt og syntes at høsten var trist og grå og bare noe man måtte ha overstått før snøen og julen kom. Nå ser jeg det helt annerledes og ser på høsten som en produktiv tid der det er lett å få mye gjort. Dessuten elsker jeg peiskos, godt lesestoff, et deilig, lunt pledd, store puter og myke, varme tøfler .

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.