10 TING JEG SKAL I HELGA

Categories Hverdagen

 

 

God kveld

Endelig er de her: både fredagen og sol

Denne uken virket uendelig og jeg gikk på autopilot i det siste. I dag våknet jeg 07:00 og klarte ikke å sove videre. Jeg tror at kroppen gikk i beredskapsmodus og bare ikke orket å slå seg av. Eller det er fordi at jeg hvilte meg ut skikkelig i går på dagen.

 

Nå er det kveld og fri og jeg lager planer for helga

 

Her er mine planer for 10 ting i helga:

  • freshe meg opp til 17.mai
  • være ute en tur og nyte sola 
  • dra på internasjonal mat cafe
  • lage nye reels
  • lage styling video
  • dra på photoshoot
  • vaske og gjøre klar veranda
  • trene styrke
  • ta mye hudpleie

 

Hva skal DU i helga?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “10 TING JEG SKAL I HELGA

  1. I helga skal jeg chatte med familie, gå tur hvis det er fint vær, lytte på en lydbok og drar til søndagsmøte i Sentrumkirke:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.