100-UKE I BILDER

Categories Blogg, Hverdagen
100 uke
Her kommer det et lite bildedryss fra 100-uken i Sandnes og Stavanger forrige uker. Vi var så heldige som fikk være med på begge. Jeg elsker å gå ut og spise, og kose meg. Derfor er det med 100-uke er fantastisk ide for min del.
100 uke
100 uke
100 uke
100 uke
100 uke
Først var vi i Stavanger og koset oss. Det jeg synes var litt dumt med 100-uke i Stavanger, var at man var nødt å bestille bord. Det er ikke slik det fungerer i Sandnes. Det stod masse folk ute og ville inn og spise, men alle bordene var reserverte og mange av de var tomme, og betjeningen stod der og ventet på folk som skulle komme. De kunne jo selge masse mat mens de ventet! Så jeg tror ikke restaurantene har tjent seg rike der på dette opplegget. Rett og slett. Men siden det var første gangen de arrangerte 100-uke i Stavanger var dette ganske forståelig.
100 uke
100 uke
100 uke
100 uke
100 uke
Etterpå spiste vi flere steder i Sandnes, og synes dette var magisk. Vi var på Foodfighters, Residence og Olive Tree. Nydelig biff på alle steder, og jeg elsker biff. Ja, jeg gjør det.
Har dere vært på 100-uke noen gang?
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “100-UKE I BILDER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.