16. MAI: DAGEN FØR DAGEN

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Dagen i dag er travel. Jeg var på jobbmøter, på shopping til 17. mai, vasket huset og stryket to festdrakter. Jeg er veldig glad for at frøken ønsker å bruke festdrakt nå. Det hadde hun ikke ønsket i flere år.

 

Det er nydelig vær ute og jeg var litt på veranda. Det er så koselig ute. Jeg har planer om å vaske veranda til helga og gjøre den klar til ny sesong. Det er meldt varm sommer så jeg må ha veranda klar. Jeg tenker å kjøpe flere blomster og plante på lørdagen. Gleder meg til å jobbe litt ute i sola. Det er meldt så godt vær i morgen, håper ikke det blir for varmt i bunad.

Så alt er omsider klart til 17. mai , og nå kan dagen bare komme.

Hvordan er din “dagen før dagen”?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “16. MAI: DAGEN FØR DAGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.