17. MAI KJOLE FRA FRETEX -(Del 1)

Categories Mote og Hudpleie
kjole fra FRETEX
Meg og min venninne Natalia er veldig glade i forskjellige challenge både på bloggen min og Instagram ( jeg burde vært flinkere til å legge det ut). Så denne gangen gikk utfordringen på å finne fin kjole til 17. mai… på Fretex. Ta-dam!
På lørdagen dro vi til Fretex i Stavanger, men der var det så mye folk med kø utfor på gata, så vi snudde med en gang og dro til Fretex Sandnes.
Vi dukket inn, fikk på munnbind og startet å lete. Det visste seg å ikke være så lett, selv om det var MASSE klær der. Men det var ikke easy peasy å finne rett størrelse, farge og plagg som passer til 17. mai.
Etterhvert bestemte vi oss for å gå for kjoler, selv om jeg tenkte meg først skjørt og bluse.
Er dere spente? Tror dere vi klarte oppgaven?

Trykk på bilde for å se hvordan det var! 

kjole fra Fretex

5 kommentarer

5 thoughts on “17. MAI KJOLE FRA FRETEX -(Del 1)

  1. Veldig spent på å se resultatet da 😊I dag skal jeg på shopping, bittelitt i alle fall. Først gå dit, ca 3 km oppoverbakke. Trenger litt trim 😊

  2. Veldig spent på å se resultatet da 😊I dag skal jeg på shopping, bittelitt i alle fall. Først gå dit, ca 3 km oppoverbakke. Trenger litt trim 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.