BLÅ MANDAG

Categories Hverdagen

blå mandag

I går tenkte jeg å gå for blå farge, inspirert av Kepaza sin Instagram. Mandagen var helt seriøst blå for min del: jeg fikk forferdelig angst-anfall natt til mandag og trodde uten tull at jeg holdt på å dø. Jeg skriver her på bloggen fordi at jeg ønsker åpenhet rundt dette istedenfor bare rosa sky, is og glitter. Livet er forskjellig, men fantastisk for det om.
blå mandag
Så i går tok jeg det maksimalt med ro, selv om jeg fikk jobbe en del (stolt, men spørs om det var fornuftig av meg). På kvelden tenkte jeg å pynte meg litt og shoote med bestisen (det hjelper ALLTID på angsten min selv om det er helt ulogisk, jeg aner ikke hvordan dette fungerer).
Så fant jeg ut at både meg og bestisen ikke tok med kamera. Veldig uvanlig da. Så det ble skikkelig blå mandag for min del.
Hvordan din mandagen har vært?

(Det ble telefonbilder, men fortsatt fine) 

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “BLÅ MANDAG

  1. Det høres lurt ut med photoshoot når man sliter litt. Å få tankene over på noe annet er viktig tror jeg, og det får man jo når man farter rundt og finner fine plasser og ta bilder, og tenker litt kreativt. Fin var du 😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.