3 GØYE TING DENNE UKE

Categories Hverdagen

frokost

 

God mandag <3

Ny uke står for tur, og her er min oversikt, som jeg pleier å gjøre. Det er flere ting som vil skje denne uken, jeg gleder meg, selv om det er flere ting som jeg gruer meg til også:

 

jeg skal feire Valentines

selv om dagen skal tilbringes på jobb, tenker jeg å dra ut etterpå og gjøre noe gøy, eller har en filmkveld, alt ettersom hvordan dagen og formen blir

 

jeg skal fikse øynebryn

gleder meg veldig å dra til dyktige Isabell hos Clinic Yvonne og fikse øyenbryna

jeg blir så fornøyd hver gang, og det var lenge siden

 

jeg skal teste ny restaurant 

det har vi ikke gjort før, det er en liten take away restaurant i naboby, så meg og frøken bestemte oss til å teste den

det er alltid kjekt med asiatisk mat som vi begge elsker

 

 

 

Dette var kanskje ikke mye, og det blir mye jobbing denne uken, men jeg er glad for at det alltid finnes ting å glede seg over, og jeg er flink til å skape og oppdage dem

Hva skal DU til uken?

 

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.