5 CAFE TIPS I STAVANGER

Categories Hverdagen

 

Jeg så denne posten hos en av bloggerne, og tenkte at dette var koselig å tipse om gode cafe i Stavanger som er verdt besøket.

Her er min liste:

Sirkus Renaa

Min favoritt er på Lågaardsveien hvor det er mye plass og alltid koselig pynt. De pynter veldig fint hvert år til jul så ønsker du skikkelig stemning og gode gourmet kaker, velg denne cafeen

 

Kanelsnurren

Min favoritt er på Herbarium. Men de fleste Kanelsnurrer i Stavanger er fine. Jeg liker en ved kaien også, det er lunt og fint der.

Bøker og Børst

Dette er veldig kjent kafe midt i Fargegaten. Den er kjent med sitt fargerike interiør. Der kan du få digg kakao. Jeg gleder meg til å ta min førjulskos der snart.

Jakobs Brød og Kaffe

Det er fargerik liten kafe som har koselig atmosfære. Jeg har vært der bare en gang, så det bør gjentas snart. Her finner man gode bakevarer og varm kaffe.

Efendi Tea and Coffeehouse

Denne kafeen har spesiell betydning for meg, så jeg slenger den på lista. Den har fin orientalsk atmosfære og her får man tusen sorter av te, ekte tyrkisk kaffe, og masse gode cocktailer. Den ligger også midt i Fargegaten.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.