5 FLEIP ELLER FAKTA OM MEG

Categories Blogg

fredags taco

Jeg er veldig deprimert for tiden, og derfor bestemte jeg meg for å poste noe morsomt og positivt
Her kommer det en ny serie med “fleip” eller “fakta” om meg. Den som svarer riktig først får premie!
3 av 5 er fakta, mens 2 er fleip.
Here we go:
Jeg har vært dømmer i kanonball turnering i 2014 i Harstad
–  Jeg har vært lærervikar i tysk
– Jeg har gått på ballettkurs som barn
–  Jeg har vært forsidepike for et stort russiske blad
–  Jeg har skrevet ei bok med noveller som er utgitt i Russland 

Lykke til mine fininger 🙂 Gleder meg til å se hvem gjetter riktig først

 

signature lena

 

Facebook

Matside

Stylingside

Instagram

YouTube

4 kommentarer

4 thoughts on “5 FLEIP ELLER FAKTA OM MEG

  1. Jeg tror ikke du har vært forsidepike 😀 Og ikke lærervikar i tysk 🙂 Trist du er deprimert da 🙁 Det er noe med vinteren.. Sender over en klem <3

  2. Fleip : Du har ikke skrevet ei bok med noveller som er utgitt i Russland og ikke gått på ballettkurs som barn tipper jeg❤

    Leit at du har det litt tøft om dagen, sender over en styrkeklem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.