FREDAGS TANKER 🍓

Categories Hverdagen

lenalykke

 

Fredagen er her og det er tid for litt fredagstanker. Her kommer det noen refleksjoner mens jeg ligger i senga med varmepute pÄ bÄde mage og rygg. Jeg er litt bedre i ryggen, men fikk IBS anfall og eneste som bruker Ä hjelpe er varmepute. Her er noen tanker fra meg til deg:
– Jeg er glad for at hjemmekontor fortsetter da jeg er skikkelig introvert og nĂ„ er jeg ikke i en god periode. Men samtidig synes jeg at det er ganske mye stress ogsĂ„ pĂ„ hjemmekontor. Masse telefoner og mailer, noe som man kunne hĂ„ndtert mer effektivt pĂ„ kontoret.
 
– Jeg er i en tung periode. Det er vanskelig Ă„ stĂ„ opp om morgenen og det er vanskelig Ă„ holde positiviteten oppe. Men jeg prĂžver Ă„ ikke gi opp. Fordi jeg vet at det er mye verre om jeg blir skikkelig deprimert.
 
– Jeg gleder meg noe sĂ„ enormt til vĂ„r. I dag da jeg gikk ut pĂ„ butikken var det sĂ„ deilig vĂŠr med sol og vind, og det virket som om vĂ„ren var rett rundt hjĂžrnet. Jeg gleder meg til PĂ„ske. Jeg elsker PĂ„ske og rett etter jula sitter jeg og venter pĂ„ den.
 
– Jeg shoppet ganske mye klĂŠr i det siste. Egentlig sĂ„ var dette unĂždvendig, men det er salg og det er eneste som fĂ„r meg i et bedre humĂžr. Ok, is ogsĂ„ gjĂžr dette. SĂ„ jeg skal ha “shoppestopp” frem til mars. Jeg mener da pĂ„ klĂŠr. Jeg ommĂžblerer leilighet og dette blir prioritert nĂ„ fremover.
– Jeg spiser masse sĂžppelmat for tiden, og konsumerer sukker. Dette er ikke greit, men det er lov. Kanskje jeg klarer Ă„ blir sunnere, kanskje ikke. Det er greit ogsĂ„. Psykisk helse betyr mer.

Hva med dere? Hvordan har deres fredag vĂŠrt?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FREDAGS TANKER 🍓

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.