5 GODE STEG Å STARTE NYTTÅR PÅ

Categories Hverdagen

lenalykke

 

 

Dagen i dag var ganske lat: jeg sov helt frem til 13:00, så sløvet enda mer til 14:00. Altså frokosten her ble inntatt kl.15:00

Dette er veldig deilig, men nå er jeg i gang, siden hverdagen venter i morgen.  Her kommer det flere gode steg som kan hjelpe deg og meg starte nyttår på:

 

– 1: drikk mye vann –

Dette er så utrolig viktig, og noe som mange glemmer

Jeg selv lagt merke til at jeg drikker for lite vann nå i vinter

Så dette skal jeg endre på

 

 

kaffe
det blei mye kaffe i dag

 

 

-2: sørg for skikkelig mat-

I jula var det mye rar mat, godteri og alt muli

Det er godt med skikkelig næringsrik mat, grønnsaker og frukt

Dette høres kanskje kjedelig ut, men det er godt å starte med noe sunt og godt i magen

 

 

 

-3: skriv ned dine mål-

 

Det er veldig godt å starte nyttår med å skrive ned alle mål og goals

Jeg er godt i gang, og jeg har også laget collage med bilder av mine ønsker for 2023

Det er mye enklere å nå målene sine når man visualiserer dem, dette er av egen erfaring

 

 

-4: kutt ut toxic folk-

 

Jeg har slettet ei fra Facebook i dag

Hun ga meg helt feil vibes og jeg likte ikke våre diskusjoner

Jeg har ingen dårlig samvittighet, siden dette handler om meg og hvordan JEG føler MEG

Passer ikke personen meg, så fyker den ut

Jeg anbefaler for alle å starte nyttår på den måten

 

lenalykke

 

-5: mer selvkjærlighet-

 

Det er veldig viktig å dyrke kjærlighet for seg selv

Når du er glad i deg selv så gir du mer kjærlighet til andre

Her er en god øvelse, men det finnes mange andre

Jeg vil skrive mer om dette i egen post

 

 

 

Hva er DINE beste tips til starten av 2023?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.