3 TIPS TIL ELEGANT COCTAIL

Categories Hverdagen, Matlaging

 

cocktail

 

 

Det er veldig aktuelt med cocktail og fine drinks, både i dag og resten av 2023. Jeg hadde vellykket cocktail kveld i går, så deler tips til fine cocktails:

Stilige isbiter

Det kan pyntes opp med fine isbiter. Jeg laget disse med rosmarin og tranebær

De er veldig fargerike og passer kjempegodt til vinter cocktails, til røde drinks eller blanke drinks

 

 

Denne coctailen er 1/3 del av tranebærjuice, 1/3 del av champagne og 1/3 del av julebrus/sprite:

 

 

Fine glass

Glass betyr veldig mye. Jeg bruker forskjellige, men det er best å investere i cocktail glass

De finnes blanke, eller med forskjellige mønstre, eller med gull kant

Man kan også lage kant av sukker og sukkerlake- dette ser veldig stilig ut

 

 

 

Bruk pynt

Det finnes masse pynt til glass og selve drinks

Jeg brukte gullstjerner, men det finnes masse diverse: paraply, sticks, spiselige blomster og glitter

Jeg tenker at jeg skal prøve spiselige glitter neste gang

 

 

 

Voila! Stilige cocktail bord er klar!

Ønsker du jeg deler flere oppskrifter på cocktails?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.