5 MÅTER Å ROMANTISERE LIVET PÅ

Categories Hverdagen

 

Jeg elsker å romantisere livet mitt. Dette er viktig for meg. Jeg får mange komplimenter for å ordne fint rundt meg, så jeg tenkte å dele mine tips.

 

Nydelig kaffe

Kaffe er livet, jeg som ikke drikker mye kaffe og foretrekker decaf, liker å drikke kaffe fra fin kopp, eller lage skum til kaffe, eller pynte kaffe. Det er veldig koselig.

frokost

kaffe

 

frokost

Kjøp blomster

Blomster hjelper skikkelig på å romantisere hverdagen. Jeg må innrømme at jeg var ikke så flink på å kjøpe meg blomster før, men det gjør jeg nå. Det finnes alltid tilbud og muligheter. Blomster skaper skikkelig deilig følelse.

frokost

frokost

frokost

Pynt maten

Det å pynte maten, bruke pene tallerken, ordne fine kopper og gjøre det pent på bordet er veldig med på å romantisere livet og hverdagen. Jeg elsker spesielt vakre frokoster. Dette gir følelsen av luksus selv på en grå hverdag.

frokost

frokost

frokost

frokost

Sett pris på små søte ting 

Det er underestimert hvor mye små ting påvirker det store bildet. En vakker dag, sol som skinner, litt pynt, ansiktsmaske, is i solveggen, smykker og fine klær.  Alt dette har sin sjarm og kan romantisere livet.

Unn deg litt egenpleie

Ingenting som føles mer luksus enn gode hjemmespa med deilige masker, dufter, såper og fluffy kåper og tøfler. Jeg elsker det og dette bidrar til mer romantisering av hverdagen.

Liker du å romantisere livet ditt?

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.