5 OVERRASKENDE GRUNNER TIL AT MENN LIKER ELDRE KVINNER

Categories Finne den rette

lenalykke

 

Etter forespørsel fra min leser har jeg snakket med menn og spurte dem hvorfor de kunne velge ei kvinne som er eldre enn dem selv. Bortsett fra “vanlige” svar om at:

  • eldre kvinner har høyere sexdrift, eller mer selvstendige økonomisk,
  • samt at det skjedde bare, de ble forelsket på tross av alderen, så fant jeg ut at det er flere grunner til dette. Her er noen av dem, som kanskje overrasker mine lesere.

Husk at svarene er subjektive, det er ikke forskning og jeg har ikke snakket med mange nok for å trekke generelle konklusjoner. Men god grunn til diskusjon er det nok det:

 

Eldre kvinner er mer sikre på seg selv

dette er noe flere menn nevner: kvinne som er sikker på seg selv vil skaper mindre drama og vil være trygg og også trygge sin partner. dette er veldig attraktive egenskaper

 

 

Eldre kvinner er naturlige

jeg fikk kommentar fra en ung mann om at han er oppgitt over at unge jenter bruker så mye leppefillers og sminke, at han føler at de alle er like. derfor velger han å date eldre kvinner som ser mer naturlige ut

 

 

Eldre kvinner setter mer pris på familie og en god mann

kvinner som har levd litt og møtt forskjellige menn, setter mye mer pris på en snill og god mann. eldre kvinner har også fokus på familieverdier og kan være omsorgsfulle og har mye å gi

 

 

Eldre kvinner er mer lojale og tålmodige

der hvor ei ung kvinne kan finne grunn til en krangel, ei eldre kvinne kan bare overse. med alderen kommer ro og tålmodighet, noe som gjør kommunikasjon lettere

(personlig mener jeg at det er veldig individuelt. jeg har sett utrolig ustabile kvinner i voksen alder også)

 

 

Eldre kvinner har livet på stell

med yngre dame må man regne med med en etableringsfase hvor man kanskje må hjelpe og støtte med tanke på studie, bolig osv. mens eldre damer har man det meste klar og kan heller fokusere på seg selv (igjen, ikke i alle tilfeller).

 

Personlig liker jeg ikke ordet “eldre”, men jeg fant ingen erstatning som var bedre. Kanskje dere kommer med et forslag.

Hva er DIN mening om hvorfor yngre menn kan like å være sammen med eldre kvinner?

 

signature lena

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.