BLOGGUTFORDRING: et kjærlighetsbrev til deg selv

Categories Blogg

 

God Valentines fortsatt,

her kommer jeg med utfordring til mine medbloggere:

Skriv et brev til deg selv med kjærlighetserklæring, fordi at du er den viktigste person i ditt liv og du fortjener dette.

Her kommer det et bidrag fra meg selv:

 

 

 

 

Til Lena fra Lena

“Kjære Lena,

tusen takk for at du er som du er. Du tar vare på meg og du utvikler meg til det beste. Du gir meg god mat og du finner stilige klær til meg. Du trøster meg når jeg trenger det og du alltid får meg til å le igjen når jeg er nedstemt. Du er tålmodig med meg og du viser dine følelser for meg.

Du er streng mot meg av og til, men kun i  beste mening. Du vet alltid hva som er best for meg. Du er min bestevenn og det kjæreste jeg har her i livet. 

Takk for at du er alltid der for meg. Jeg vil alltid være der for deg.

 

– alltid din, 

Lena”

Jeg vet at dette kan være vanskelig å skrive, men det er veldig godt å lese.

Skriv en kommentar her når du deltar i utfordringen, så deler jeg link til bloggen din, leser og kommenterer. Utfordringen vil vare ut denne uke, men det er lov å skrive etterpå også:)

 

Klem fra meg,

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “BLOGGUTFORDRING: et kjærlighetsbrev til deg selv

  1. Hei!
    En vanskelig, men viktig utfordring, Lena.
    Jeg har prøvd i alle fall. He he

    Det du har skrevet om deg selv, var veldig flott å lese =)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.