5 RASKE FAKTA OM MALAGA

Categories Hverdagen

Malaga

 

Hei ho,

 

Her kommer det en liten oppdatering fra meg på ferie. Jeg er to dager i Malaga og jeg har aldri vært i Spania før.  Jeg har gjort meg opp noen tanker, her er dem.

 

 

Lenalykke

 

Frokost spania

 

det er utrolig mange duer her. Like mange som det er måker i Stavanger 

– alle lokale damer har utrolig flotte trente ben uten cellulitter. Lurer på hva er hemmeligheten dems

– det er utrolig mange fattige og tiggere her

– øl her er billigere enn vann, vin selges på kiosken i små juice kartonger og brennevin koster nesten ingenting sammenlignet med Norge

– lokale menn bruker utrolig sterk parfyme. Lurer på hvorfor. 

 

Har dere vært i Spania?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “5 RASKE FAKTA OM MALAGA

  1. Har du også lagt merke til at duene sier ko-ko her? Det er nok flere tiggere i en storby enn i andre byer i Spania. Jeg har ikke sett noen i løpet av de to månedene jeg har vært i Spania i sommer, men har heller ikke vært i Malaga, da. Og heldigvis bruker ikke alle spanske menn sterk parfyme 😉 Alkohol er billig ja, vann er verdt sin vekt i gull. Cellulitter eller ikke aner jeg ikke noe om, siden jeg ikke ser etter dem 😀

  2. Dette med cellulittene har nok en del å gjøre med at dette er mindre synlig med en hakket mørkere hudtone enn vår.. 😉
    Den sterke parfymeduften kan kanskje være utkommet rfra et større behov for å kamuflere svettelukt grunnet varmen *haha*

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.