5 SMARTE PAKKE-TIPS PÅ REISE

Categories Reiser og opplevelser

Pakking reise

 

 

Jeg tenkte å dele mine tips til pakking. Det er ikke ofte jeg reiser, men først jeg gjør så tenker jeg nøye på hva jeg skal pakke og hvordan. Frøken i huset er utrolig flink til å pakke og alltid har med en liten koffert,med alle nødvendige ting og tang med. Derfor spurte jeg henne også om tips og triks.

 

Så her er vår liste:

– rull alltid klær sammen i små ruller. Slik kan du pakke samtidig flere plagg og ting tar mindre plass

-kjøp reisestørrelser av produkter eller legg produktene i små emballasje selv om du skal ta med sjekk inn bagasje. Slik tar ting mindre plass

 

– bruk vacuum poser. Har du mye klær så kan det lønne seg å bruke vacuum poser. De selges på normal og du kan komprimere klærne slik at de får mer plass

 

-et genialt tips jeg så på tiktok er å ta med putetrekk. Dersom du har for mye klær kan du legge av noen i putetrekket og ta med på fly for å bruke som hodestøtte

— legg sokker i hverandre slik at de får mer plass

 

Har dere egne tips til pakking?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “5 SMARTE PAKKE-TIPS PÅ REISE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.