10 TING JEG HAR MED I REISEVESKE

Categories Reiser og opplevelser

Reiseveske

 

Nå vil jeg dele hva jeg tar med på fly i reiseveska mi. Det kan være ting du kan også finne nyttige å ta med.

 

Her er min liste:

– ørepropper/øretelefoner (jeg hater støy på fly og dette er gull å ha)
– nakkestøtte (du kan ta med en som du kan blåse opp selv, da tar den lite plass i veske/kabinkoffert)
– spray/mist for ansiktet (den er gull å ha når du reiser i flere timer og hudeb trenger næring og fuktighet. Min er med hyaluronsyre)
– tyggis (jeg bruker ofte ved take off/landing for å dempe sug i ørene)
– ei bok (i tilfellet det blir veldig kjedelig å sitte på fly i flere timer)
– leppestift/lipgloss (i tilfellet jeg blir veldig tørr på leppene)
– drikkeflaske (det er lurt å stå godt hydrert under reisen)
– antibac (jeg hater skitne overflater og derfor desinfiserer hendene og overflatene ofte på turen)
– våtservietter (veldig kjekt å ha, spesielt når du reiser med barn)
– munnbind (i tilfellet det blir påbudt på fly)

 

Hva har du med på reise i din reiseveske?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.