5 TING FRA KAMERARULL I HELGA

Categories Hverdagen

 

Jeg har nå overlevd mandagen og er klar for å ta tak i resten av uken.  Eller jeg tror at jeg er klar.

Helgen er over og det ble flere gode minner på mitt kamera på mobil.

1.

Jeg laget fårikål middag til mine venner. Det er noe jeg har gjort for første gang i mitt liv og var veldig spent. Dette gikk bra og jeg fikk det til, det ble veldig godt.

2.

Jeg bakte kake etter oppskrift fra Trines matblogg. Denne kaken er med squash så det var veldig spennende å lage. Kaka ble også veldig god, jeg deler til uke, fordi jeg endret litt på oppskriften.

3.

Jeg var og gikk tur på Bryne, det var veldig kaldt, men veldig fint. Det er høsten i lufta og det begynner å komme fargerike blader overalt. Jeg håper at jeg får mulighet til å ta flere bilder ute i fint natur.

4.

Jeg har lot være å lage noe som helst middag på lørdagen, siden frøkna i huset hadde besøk av venner, så jeg tok meg turen til Maccern. Det er deilig hver dag. Jeg elsker norsk Macdonalds og den er mye bedre enn i andre land. Husker vi spiste på Maccern i Budapest og der var både brød og kjøtt på burgere ikke så gode som her i landet. Jeg smakte også eplekake som var veldig god, mens kaffen var ikke så god.

5.

Jeg fikk teste nye leggings med stropper som jeg handlet inn og elsket dem masse. De er så myke og gode. Det kommer eget innlegg med denne stylingen.

Det ble en veldig rolig, men fin helg, og jeg faktisk rukket mange gjøremål hjemme, selv om jeg har en hel del gjøremål igjen som bør gjennomføres. Håper jeg får dette til.

Hvordan var din helg?

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.