5 TIPS FOR OSS SOM HATER MANDAGER

Categories Hverdagen

 

God mandag!

Jeg heter Lena og jeg hater mandager.  Det hjelper ikke å fortelle meg at jeg bør skjerpe meg, tenke positivt, mandager kan være fine og alt dette her.

De fleste jeg kjenner som elsker mandager har enten fleksibel jobb eller går hjemme, eller A-mennesker som elsker rutiner. Ellers misliker de fleste mandager, tør jeg å påstå.

Så her kommer det tips fra meg til oss alle som hater mandager.

Slik kommer du deg gjennom dagen neste uskadd:

start dagen med deilig dusj (kjøp gjerne velduftende såpe)

drikk kaffe/te for å komme i gang 

litt gøy musikk på ørene løfter opp stemning

ikke lag mange planer for å ikke føle at det er overveldende

unn deg noe belønning på slutten av dagen

Håper dagen blir bra og uken blir snill mot deg 🙂

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.