5 TOP HØST-AKTIVITETER

Categories Hverdagen
høst piknik
Høsten er i full gang og vi koser oss såklart. Det jeg elsker med Stavanger er at det er veldig varmt om høsten og man kan bruke flotte lette klær, eller lune gensere. Elsker Stavanger og høst.
Så her er fine tips til høst-aktiviteter som kan booste denne følelsen av en fantastisk høst.
Bake eplepai
Det er så høstlig med eplepai, plommepai, eller pumpkin pai. Jeg tenker vi bør prøve alle typer pai, for det er bare så digg å tygge på noe søt mens man sitter der med pledd og ser på gamle komedier. Følg bloggen min for oppskrifter.
Samle høstløv
Det er så digg å hoppe i høstløv og kaste dem opp, eller lage flott høstløv buketter, Elsker dette! Man blir i så godt humør, og unga elsker dette, og man kan lage kul photoshoot.
Hoppe i søledammer
Det er masse søledam ute i høst, Så deilig å ta på gummistøvler og hoppe i søledam. Man kan gjøre det selv, med barn eller med kjæreste. Det er supergøy uansett!
Drikke kakao med marshmallow
Kakao og latte er høstens “must haves”. Jeg elsker pumpkin latte og gjett om jeg skal ha den flere ganger nå i oktober. Elsker den! Man kan godt lage kakao hjemme og nyte en kopp foran TV.
Strikke/kjøpe varm genser
Det er tid for å skaffe seg flott genser til kaldere dager! Jeg har fått meg ny cardigan og gjett om den vil følge meg igjennom denne vinter. Varm, god og deilig.
Her var min liste. Hva liker dere å gjøre om høsten?
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “5 TOP HØST-AKTIVITETER

  1. Jeg liker å gå på photoshoot, eller ta bilder av høsten, eller strikke. Strikker genser til søsteren min nå. Til jul 🙂 Hun vet ingenting 🙂 Pleier ofte å strikke, og gå turer. Fine tips du har også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.