ADVENT: årets julekalendere

Categories Blogg

I år har vi veldig fine og koselige julekalendere. Datteren min har Rituals som er så pen at jeg bruker den som pynt til mine bilder og video. Jeg har Babor som jeg er så glad i. Babor i år har veldig fin lys design, og passer meg fint, fordi jeg liker lyse farger.

Jeg er veldig opptatt av velvære og hudpleie så jeg elsker Babor kalendere. De har 24 ampuller som pleier huden og strammer opp, også lukter de så deilig. Gleder meg til å bruke dem resten av desember.

Har du adventskalender i år?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ADVENT: årets julekalendere

  1. Så lekre adventskalendere👏 Jeg har ikke det i år, og har ikke hatt det på det jeg kan huske. Kjøpte til barna da de var små, men det er leeeenge siden😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.