ALLER SISTE SOMMERDAG

Categories Hverdagen
solsikker
Det er med tungt hjerte jeg vil fortelle dere det dere vet- sommeren er offisielt over! I dag var den aller siste sommerdagen, og da kan vi ønske høsten velkommen fra i morgen. Jeg elsker høsten som sagt så det gjør meg ikke noe.
Men siste sommerdagen tenkte vi å dra til den flotte solsikke åkeren på Sola. Det er så rart at vi aldri har oppdaget den før for den ligger rett ved Solastrand hotell som jeg besøker ganske ofte.
solsikker
solsikker
solsikker
solsikker
Skjørte – HM, Shorts – HM, Støvler – Michael Kors
solsikker
Dongerijakke – HM
Så det ble flott shoot og luftetur, så kjøpte jeg fine solsikke i bodå til åker eieren Bjørn Sola. Nå har jeg en liten sol bukett på bordet her, og det er herlig!
Hva har dere gjort en siste sommerdag?
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.