SI JA TIL ABSOLUTT ALT I ETT ÅR?

Categories Blogg, Hverdagen
alt

/Bokanbefaling

Nå bruker jeg ikke å komme med bok anbefalinger på bloggen, men denne boka er noe jeg gleder meg til å lese, og noe jeg har ventet på i nesten en måned. Enkelt fordi at alt ble utsolgt her i Norge. Så forlaget måtte trykke ekstra utgaver. Det betyr jo da at boka er knall!

Hva handler den om? Ei relativt ung dame våkner en dag og bestemmer seg for å si JA til alle forslag hun får i løpet av hele år! Hvordan det gikk- Les i boka.

Jeg har sett en slik film før med Jim Carry. Filmen heter “Yes-man” og er sykt morsom.

Jeg liker konseptet i boka: Vi bør bli mer åpne for muligheter som livet har for oss. Så det å si JA oftere kan være veldig sunt. 

Gleder meg til lesing og kanskje jeg kan implementere min nye kunnskap i hverdagen. Det blir nok spennende å dele med mine lesere!

 

Deres lesende Heksa,

signatur

2 kommentarer

2 thoughts on “SI JA TIL ABSOLUTT ALT I ETT ÅR?

  1. Høres ut som ei fin bok..man kan i alle fall prøve noe man ikke pleier..komme litt ut av komfortsonen..Fin ny uke til deg 💗🍁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.