TRE DATING-APPER JEG KAN ANBEFALE

Categories Finne den rette
dating
Heksa elsker nettdating
For en stund siden fikk jeg forespørsel om å skrive en artikkel om dating-appene jeg bruker selv og kan trygt anbefale til mine lesere. Jeg har laget vlog om dette så anbefaler dere å se hele video her, for her snakker jeg veldig mye om ulemper og fordeler ved hver app og dating-nettside jeg har erfaringer med.
I denne artikkelen her vil jeg gi kort oversikt over dating-appene jeg selv bruker og vil anbefale videre. Her er min liste for JA dating-app.
Tinder
Mange liker ikke Tinder og ser på den som ren «sex-app» hvor man har som et mål å finne one night stand partner. Dette er ikke noe jeg opplever. Så klart er Tinder en superstor app med mye popularitet, så der kan du finne masse rart. Men det er mange seriøse folk på Tinder, ikke fortvil.
Dette liker jeg ved denne app-en:
– Den er veldig lett å bruke, du trenger bare å registrere en profil
– Den gir deg en kort oversikt over hvem du møter- bilde, bio og lokasjon med alder. Dette gir deg mulighet for å sile ut de som ikke passer med en gang.
– Match systemet er kult- du matcher og det betyr at du allerede er likt av den som valgte deg.
-Lett å chatte og alt dette er ikke minst GRATIS.
Ulempene med Tinder er:
– overfladisk søk basert på utseende og alder
– mange idioter som kommer med diverse tilbud (dette er bare pluss for min del som blogger for da har jeg materiale for artiklene mine)
– alminnelig fare for catfish og løgner, noe som er vanlig ved nettdating.
Happn
Denne appen er «lillebror» til Tinder og baseres på samme prinsipp. Du velger en person basert på alder, utseende og lokasjon. Men Happn har en spesialitet- du kan møte bare dem du krysset veien med. Altså du møter folk som befinner seg rett i nærheten. Unntatt situasjoner når du reiser.
Dette liker jeg ved denne app-en:
– Lett å komme i gang.
– Du finner folk i nærheten (veldig bra å slippe avstandsforhold)
– Lett å chatte og alt er gratis.
Ulempene med Happn er:
– du ser utelukkende profiler til folk du krysset veien med. Om du sitter hjemme eller jobber mye og holder samme rute har du lite sjans å finne noen nye. Da møter du de samme folkene. Det er kjedelig og ligner på disco i bygda- samme fjes hele tiden.
– mindre idioter her, men de finnes.
– alminnelig fare for catfish og løgner, selv om det er noe redusert sammenlignet med Tinder.
Happn passer bedre for dere som leter etter utelukkende seriøse folk. Fordi at det er vanskeligere å lage tulleprofil der.
Snapchat
Ja, utrolig nok lagt jeg min elsk på snap og bruker den flittig. Du kan lett møte nye folk der! Selv om mange kanskje ikke tenker å bruke Snapchat til dating, gjør andre det flittig og bruker det til flørt og andre dating greier.
Dette liker jeg ved denne app-en:
– Lett å komme igang og bruke Snap som sin kanal uten klar formål med dating, noe som gjør datingen mer diskré.
– Du ser hva du får bokstavelig talt. på Snap kan du se på daten din, hvordan han/hun har det i hverdagen, i huset osv. Så du kan gjøre opp dine tanker om det er noe for deg.
– Du kan sende meldinger uten å være redd for at de havner i noen blogg osv siden du har kontroll på meldingene dine og når noen tar screenshot av dem og de forsvinner etter 24 timer.
Ulempene med Snapchat:
– Mange idioter som legger deg til og sender slibrige bilder.
– Fare for catfish og løgner som ved all nett-dating.
Jeg kombinerer gjerne Tinder og Snapchat, men da opplever jeg at de som jeg ikke valgte som match på Tinder legger meg til på Snapchat, noe som gjør det vanskeligere for meg for jeg må bekrefte at jeg IKKE er interessert.
Trykk HER for å se full video med mine tips:
dating
Det var om dagens apper. Skriv gjerne i kommentarfeltet hva dere liker/ikke liker av dating-apper og nettsider.
signatur

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.