ANDRE FERIEDAG

Categories Hverdagen

frokost

 

God onsdag,

 

Jeg glemte å fortelle til dere at jeg har egentlig ferie nå. Den startet i går og i dag er det en andre feriedagen min. Det er ferien som jeg hadde til gode fra min gamle jobb. Så det er godt å få slappe litt av før jeg starter i den nye jobben.

 

 

frokost

 

frokost

 

Planen i dag er å:

  • rydde på balkongen før stormen kommer
  • finne esker til ting og tang som jeg må hente fra jobben
  • rydde hjemme
  • sende flere mailer som jeg måtte sende
  • trene

 

Hva gjør dere i dag?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ANDRE FERIEDAG

  1. Fortsatt god ferie. Nyt hver time 😊.

    Idag har jeg bakt kake til min sønns 20årsdag.
    Sager ved, lagt om til vinterdekk på mamsens sin bil, rydda i hagen, fraktet materialer til hytta, bygd vei på hytta, starter å bygge platting på hytta og nå på nattevakt på brannstasjonen.

    Nok en innholdsrik dag 👏😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.