ANGRER IKKE

Categories Hverdagen

 

Frokost

 

God torsdag,

 

I går hadde jeg det litt travelt med flere oppgaver som måtte gjøres så når kvelden kom hadde jeg to valg: ta litt med ro og sove litt i sola på veranda, eller sitte og skrive på bloggen. Da valgte jeg tid for meg selv. Jeg angrer ikke fordi at det er sjeldent jeg gjør dette.

 

 

 

Sitat

 

I dag ser jeg at statistikken min viser meg finger og det er helt greit fordi at det er første gang denne sommeren at jeg solet meg og sov litt på kvelden, fordi jeg sover ganske lite om nettene.

 

Dagen i dag gikk stort sett til jobb på tross av +24 varmegrader og matfestival i Stavanger. Men nå skal kvelden nytes.

 

Hva gjør dere på i dag?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.