ANGST FOR INFLUENCERE

Categories Livet som det er

Lenalykke spania

 

 

I går leste jeg litt på Kvinneguiden at folk begynner å få “angst for influencere”, dvs folk er redde for å havne på samme sted som influencere i frykt for å bli fotografert eller havne med i en reels eller video. Derfor prøver folk å unngå områder hvor influencere kan ferdes.

Dette tenker jeg er helt forferdelig at noen må oppleve. Derfor tenker jeg at vi som er glade i blogg, kreativitet, video og bilder, bør vise høflighet og respekt for folk som er ikke glade i bilder og oppmerksomhet.

 

Her er noen regler jeg prøver å følge og vil dere med mine bloggervenner:

  • gå alltid ut tidlig slik at det er minst mulig folk på det området hvor du tenker å ta bilder (kjente influencere på Instagram råder å være ute så tidlig som klokka 5 om morgenen for å unngå verste folkemengder)
  • prøv å stå foran folket om du skal ta bilder allikevel slik at du skjermer dem
  • alltid rediger vekk ansiktet på bildene ( det finnes slik funksjon i de fleste redigeringsapper og Lightroom)
  • velg steder hvor det ikke ferdes masse folk
  • når du tar portrait bilder velg funksjon som gjør bakgrunnen uklar

Hva tenker dere om dette? Har dere noen tips?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.