PÅ BESØK HOS KONGELIGE

Categories Hverdagen
ledaal
fine roser på Ledaal

 

 

I dag besøkte vi Ledaal. Det er kongelige “hytte” her i Stavanger, eller sommerhus. Det er et fine bygg fra 1800-tallet. Jeg har ofte vært der, men aldri vært inne, så i dag har det vært veldig kjekt å komme inn og kikke på.

 

 

ledaal
føler meg som prinsesse

 

 

ledaal
kunne du bo i et slik hus?

 

ledaal
luksuriøst følelse

 

 

ledaal
influencer i action

 

 

Jeg elsker å besøke slike gamle bygninger med historie. Det å gå rundt i husene og kikke, tenke på hvordan folk hadde det, de som bodde her før, se på vegger som hørte tusen stemmer og speilene som så tusen ansikter. Dette er veldig fascinerende. Jeg elsker gamle historier og eventyr.

 

 

ledaal
hva føler kongelige når de skal ut på balkongen?

 

 

ledaal

 

ledaal
slik så Stavanger ut i 1829

 

ledaal

 

Så dette var veldig kjekt å besøke kongelige “slottet” og føle meg som ei prinsesse for en dag. Jeg tenkte også å gå ut på balkongen og ta bilder, men turte ikke da det var mange turister der og jeg ønsket ikke å dukke opp i en blog som den norske prinsesse. Dette var litt stort selv for meg 🙂

 

Det anbefales veldig å besøke Ledaal <3

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “PÅ BESØK HOS KONGELIGE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.