ANTREKK: jeg styler crop genser fra HM

Categories Mote og Hudpleie

 

Jeg elsker basisplagg, som dere vet. Mitt siste kjøp er crop genser fra HM. Den er fin og myk, og veldig varm. Så jeg styler den med utrolig mange plagg.

 

Variant 1: Crop Genser + Sølv bukser

Genser- HM

Bukser -HM

Sko- Nelly.com

 

 

Variant 2: Crop Genser + Hvitt skjørt

Genser- HM

Skjørt- AliExpress

Støvletter- HM

Veske- AliExpress

 

 

Variant 3: Crop genser + Rette bukser i svart

Genser- HM

Bukser- Na-Kd

Veske- Aldo

Loafers- HM

 

 

Variant 4: Crop Genser + Skort

Genser- HM

Skort- AliExpress

Overknees- AliExpress

Loafers- HM

Veske- AliExpress

 

Hvilken variant likte du best?

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “ANTREKK: jeg styler crop genser fra HM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.