ANTREKK: SLAVIC GIRL STYLE

Categories Mote og Hudpleie

 

Jeg synes det er veldig koselig at denne stilen ble populær. Jeg husker den fra 90-tallet og nå er den igjen i vinden. Jeg som har russiske, ukrainske og polske gener vil påstå at jeg kler denne stilen.

 

Slik skaper du den:

“Less is more”funker ikke her- slavic girl stil baseres på at man tar på seg alt av det beste som man har i klesskapet.

 

Pels jakke

Det er viktig med pels i slavic stil, jeg er imot ekte pels, så jeg bruker fuskepels.

Pels lue

Jeg kjøpte meg pannebånd i fuskepels, men det er vanlig med hel lue i fuskepels, så hos meg funker det.

Mye smykker

Det er vanlig med gullringer, gull øredobber og øredobber med strass

Rosa rouge

Kinn skal være rosa, som om du har nettopp vært ute i vinterværet i kulde, gjerne lyserosa

Store røde lepper

Man skal ikke være redd for å bruke rød leppestift eller sotede øyne. Jeg velger kirsebær farge på leppestiften.

Liker dere stilen?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ANTREKK: SLAVIC GIRL STYLE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.