DAG 12 I FRODITHS UTFORDRING: flaks

Categories Blogg

Mamma

 

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle bruke her som illustrasjon, og valgte meg selv med datteren min.

Av og til flaks er noe vi ikke legger merke til eller tar for gitt. Som meg som fikk baby da jeg var ganske ung og midt i studier. Lite visste jeg at dette var flaks, spesielt når så mange rundt mente at dette var uflaks, at jeg ikke får studert, ikke får se verden, ikke får kose meg med fest og studentliv for fullt.

Nå vet jeg at dette var flaks. Når jeg fikk vite at jeg hadde bare 10% sjanse for å bære frem en baby uten medisiner, så ga det meg nytt perspektiv. Sånn er det.

Flaks kan være flaks, selv om den kan se ut som uflaks ved første øyekast.

 

Takk til Frodith for utfordring 🙂

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “DAG 12 I FRODITHS UTFORDRING: flaks

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.