ANTREKK: Valentines date inspirasjon

Categories Mote og Hudpleie

Jeg har lekt litt med antrekk her om dagen, så her er noen jeg kunne tenkt meg på Valentines. Mest sannsynlig blir det genser, siden jeg har mange ting denne dagen som er på planen.

Men det er så koselig å prøve fine kjoler.

 

Min favorittkjole som jeg bruker til jul som regel, men den er helt fantastisk til date. Jeg elsker å bruke den og den er en av mine beste kjøp.

Kjole- AliExpress

Sko- nelly.com

Veske- nelly.com

 

Jeg liker også blazere veldig godt. Så jeg kan tenke meg å bruke denne fuksia blazer for å gå ut på Valentines. Den passer best til jentekvelder.

Blazer- HM

Sko- Na-Kd.om

Veske- HM

Jeg elsker denne toppen også, så jeg valgte å kombinere den med rosa skjørt. Jeg synes at rødt og rosa er så fint sammen.

Topp- HM

Skjørt- HM

Sko- nelly.com

Veske- nelly.com

Jeg elsker å mikse forskjellige farger. Her stylet jeg lysegrønt skjørt med min kuleste topp, og grønne sko. Jeg synes det er så fin kombinasjon.

Skjørt- nelly.com

Sko- HM

Topp- HM

Veske – HM

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ANTREKK: Valentines date inspirasjon

  1. Jeg tror det blir pysjama eller joggebukser for min elskede og jeg blir bare hjemme.
    Men kanskje jeg skal pynte meg for artighets skyld:)
    Vi får se:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.