ÅRETS FØRSTE STRANDPIKNIK

Categories Hverdagen

 

God søndag

I dag går dagen til baking av kake, klargjøring av balkong for sommeren og en tur til stranda for å se solnedgang. Jeg skal hente min venninne og dette blir kos.

Jeg gleder meg skikkelig.

Det er ikke så lang sommer her i denne delen av landet, vi har mye regn og vind. Så det å kunne sitte på stranda, spise og kose seg med å se på solnedgang er bare herlig.

Det er det beste jeg vet med sommeren. Jeg elsker det!

 

 

 

Denne sommeren skal jeg satse på å være mer ute, og treffe venner og være sosial. Jeg har ikke vært sosial på lenge.

 

 

 

 

Hva er dine favorittaktiviteter i sommer?

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “ÅRETS FØRSTE STRANDPIKNIK

  1. FAntastiske bilder og lys 🙂 Du ser glad ut <3 Du er da mye sosial med venninnene dine, nå i vår? 🙂 Fint det. Fortsett sommeren gjennom. Jeg er nok mer på kafe, enn piknik. Er ikke så lett å komme seg til strand her… Krever i alle fall litt tid. Kos deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.