BABORKVELD HOS TOPP TIL TÅ

Categories Blogg, Mote og Hudpleie
babor
På tirsdagen bestemte meg, bestisen og søstera til bestisen å kose oss litt ute etter jobb. Turen gikk til 100-ugå i Sandnes. Vi koset oss masse med biff på Olive Tree og så med sushi på Sin Sushi. Etter dette dro vi til Bryne på Topp til Tå kundekveld.
Det var fokus på vinter kosmetikk og tørr hud fra Babor. Jeg lærte mye nytt, selv om jeg kan ganske mye nå om huden min og hvordan pleie den. Så fikk vi deilig goodiebags og litt godt med bobler i glasset.
Babor
Babor
Babor
Jeg elsker Babor kosmetikk, og spesielt ampullene deres. Så jeg ønsker meg Babor egg til Påske. Så absolutt!
Visste dere forresten at Babor var de første som laget ampullene, og de var et medisinsk selskap først og fremst?
signatur
6 kommentarer

6 thoughts on “BABORKVELD HOS TOPP TIL TÅ

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.