SPØRSMÅL OG SVAR UKE 8

Categories Blogg
Kvaddå
Jeg åpnet opp for spørsmål på Insta på søndagen. Så det kom en del ting som følgerene lurer på. Jeg planlegger å åpne opp for spørsmål denne helga også, så du er velkommen til å spørre.
Her er litt av mine svar:
Hvem er typen din?
Han er hvertfall ikke noe fotograf eller blogger. Ikke noe offentlig person. Mer sier jeg ikke bortsett fra at han er en flott mann.
Hva sier bestisen din om at du har fått deg en type?
Det blir mellom oss hva han sier om dette…
Har du det bra nå om dagen?
Ja, det har jeg faktisk. Har det veldig bra, Takk som spør.
Fikk du ring til Valentines?
Nei, det gjorde jeg ikke! Det var mange som spurte om dette på Insta etter jeg la ut bilde av gaven min.
Hvor er denne blusen fra?
Den her på bildet er fra Na-Kd fashion. Elsker den.
Hvorfor er du fortsatt på Tinder?!
Fordi. Det er noe jeg ikke ønsker å kommentere, men det er noe jeg vil endre på snart.
Her var det ukens spørsmål. Neste runde blir på søndagen. Bare spørr, jeg biter ikke.
Som regel 😉
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.