BARCELONA RECAP dag 1

Categories Reiser og opplevelser

 

Hei på dere <3

Her kommer det oppsummering av ferien vår. Vi var så heldige som hadde hele to reiser: til Gdansk og til Barcelona.

Begge reisene var veldig spontane. Vi bestilte restplasser billig, så jeg er ganske fornøyd.

Til Barcelona hadde vi ikke tid til å planlegge reisen en gang. Vi bestilte og dro bokstavelig talt et par dager etter.

Det er første reisen min som gikk veldig bra. Alt gikk bra og enkelt: innsjekk, selve reisen, ingen problemer med bagasjen. Så jeg er optimistisk nå til flere reiser. Jeg må bare bli økonomisk bevisst for å kunne spare nok til å reise mer.

Fremme i Barcelona fant vi drosje ganske raskt og kom til hotellet uten problemer. Hotellet ligger midt i sentrum og passet oss perfekt siden vi elsker å gå rundt og sjekke byen.

Utsikt fra rommet vårt <3

Vi likte kjempegodt rommet, badekar og rooftop med liten basseng. Her koset vi oss masse, hver morgen før frokosten.

Frokosten var ganske ok, men vi koset oss mesteparten på kafe rett i nærheten. Der var det bedre utvalg og kjempegod mat.

Etter vi kom til rette på hotellet, gikk vi ut for å utforske byen og prinsessa ville shoppe masse.

Skriver mer om dette i morgen.

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.